Da biste omogućili rotaciju kamere u A-Frame sceni, možete koristiti komponentu look-controls
. Ova komponenta pruža osnovne kontrolne funkcije, uključujući rotaciju kamere.
Evo kako možete ažurirati vašu A-Frame scenu kako biste omogućili rotaciju kamere:
- Dodajte
look-controls
komponentu kamere:
<a-entity position="0 1 -4" camera look-controls> <a-text value="Stari most u Mostaru" color="yellow" align="center"></a-text> </a-entity>
- Ako želite automatsku rotaciju kamere oko svoje osi, možete dodati komponentu
rotation
na kamere s animacijom. Evo kako to možete učiniti:
<a-entity position="0 1 -4" camera look-controls rotation="0 0 0" animation="property: rotation; to: 0 360 0; loop: true; dur: 10000"> <a-text value="Stari most u Mostaru" color="yellow" align="center"></a-text> </a-entity>
U ovom primjeru, animation
komponenta dodaje animaciju rotacije kamere. Parametar property: rotation
označava da se animira svojstvo rotacije kamere, to: 0 360 0
postavlja krajnju rotaciju (u ovom slučaju, pun krug oko Y osi), loop: true
omogućuje beskonačno ponavljanje animacije, a dur: 10000
postavlja trajanje animacije na 10 sekundi.
Prilagodite vrijednosti prema svojim potrebama. Ovaj primjer će uzrokovati automatsku rotaciju kamere oko Y osi svakih 10 sekundi.
Da biste omogućili korisniku da kasnije sam pregledava 3D scenu nakon završetka automatske rotacije, možete prilagoditi kod za kontrolu rotacije kamere.
Evo korak po korak uputa kako prilagoditi kameru
<a-entity id="cameraEntity" position="0 3 20" rotation="0 90 0" camera look-controls wasd-controls animation__rotation="property: rotation; to: 0 0 0; dur: 3000"></a-entity>
Ovaj kod koristi animation__rotation
kako bi postavio početnu rotaciju kamere na 0 90 0
(gledanje prema istoku) i zatim postavio animaciju rotacije kamere na 0 0 0
(gledanje prema sjeveru) s trajanjem od 3 sekunde.
Sada, korisnik može koristiti kontrole WASD za pomicanje kamere i miš za promjenu smjera gledanja. Animacija rotacije kamere automatski će se pokrenuti kad se stranica učita.
Koraci:
a-entity
Element s Kamerom: Elementa-entity
sadrži kameru (camera
).position
postavlja početnu poziciju kamere, arotation
postavlja početnu rotaciju kamere.look-controls
iwasd-controls
:look-controls
omogućuje korisnicima upravljanje smjerom gledanja putem miša, awasd-controls
omogućuje pomicanje kamere koristeći tipke W, A, S, D.animation__rotation
: Ovaj atribut postavlja animaciju rotacije kamere.property: rotation
označava da se animira svojstvo rotacije kamere,to: 0 0 0
postavlja krajnju rotaciju (gledanje prema sjeveru),dur: 3000
postavlja trajanje animacije na 3 sekunde.
S ovim kodom, kamere će se automatski rotirati prema sjeveru tijekom prvih 3 sekunde, a zatim će korisnik moći koristiti miša i tipke za pomicanje i daljnje upravljanje kamerom.
Leave a Reply